1 Augusti

Bästa bilden för sommaren asså!
 
Tja! sorry för den dåliga uppdateringen som jag alltid säger! men om ni undrar när Elina kommer tillbaka så kommer hon snart tror jag.För där hon är just nu är det inge bra internet sa hon! så ni vet,hihi! men jag tror då det kommer bli bra uppdatering från bådas sida när hon kommer tillbaka.Men jag tänkte också säga att min syrra fyller år! grattis syrran! hon fyller 15.
Men imorgon är det 2 veckor kvar tills jag fyller år! whio......och jag önskar mig en systemkamera så det klickas lite bilder till er! Glöm inte att slänga in en kommentar! tex om det är nåt ni vill läsa,då måste ni våga säga! <3 och så har jag väldigt tråkiga nyheter att säga! men jag tror jag tar det sen eller så.Så jag är inte ¨på det bästa humöret just nu.Det är väldigt jobbit och fattar att inte att han ska lämna mig! berättar sen.....
 

Kommentarer
Postat av: matilda persson

hej, super fin blogg! titta gärna in på min och lämna en kommentar ? :) kram

Svar: Åh,tack så jätte mycket! ska verkligen kolla in din blogg och jag lämnar mer en gärna en kommentar! Kram :)
Välkomna ♡

2013-08-02 @ 11:31:39
URL: http://perssonmatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0