En bra blogg för mig!

1.Först av allt är att det ska vara en snygg design och snygg header som man kanske tycker att denna blogg var ruggigt snygg! 
 
2.Det här tycker jag är riktigt viktigt att uppdateringen ska vara på topp.Och om man är två som bloggar ska båda skriva!
 
3.Bilder är mycket viktigt! om man skriver ett inlägg utan bilder hoppar jag alltid över det.Och om det inte är några bilder blir bloggen tråkig!
 
4.Och inte allt för långa texter.Tex om det är en hel del text på samma gång rakt ner.Utan jag tycker det kanske kan vara en bilder tex i mellan.
 
Det här är mina åsikter om detta.Hur tycker ni att en blogg ska vara? kul att veta vad ni tycker.Är riktigt nyfiken?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Friskey

Vilken fin och härlig header du har! Riktigt somrig och fin :D

Svar: Åh tack! :D
Välkomna ♡

2013-08-09 @ 18:32:41
URL: http://friskey.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0