Fler bilder på Oliver o mig! ^^

Haj Haj!
Idag får ni flera inlägg o bilder^^ Men först bilder på mig och Oliver!
Det var alla bilder, hoppas de blev i alla fall okej.
När vi åkte tillbaka till Furudal kändes det RIKTIGT bra! Bättre än någonsin!!!
Jag var överlycklig att Oliver hade fått en så FANTASTISK familj! Han mådde så bra! När de hade tagit hem han hade han mask och var jätte smal sa de! Förra familjen sa att de avmaskat, men det tror jag inte eftersom den nuvarande ägaren behövde avmaska! Men det bästa är att alla runt om honom bryr sig om honom<3
 

Kommentarer
Postat av: evelina

Åhh va sööt ponny :)

2013-08-14 @ 15:45:17
URL: http://evelinas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0