Hej bloggen!

Hej! hoppas det e bra med er.I Lördags så skulle min syrra fota när jag red.Men jag glömde ladda kameran innan.Smart jag e asså! men nya bilder tas på Fredag NÄR JAG FYLLER 12 ÅR! på Fredag är det min dag.Längtar!
Men igår åkte ju Diana till Frankrike och ska vara där hela 1 år.Det är helt sjukt! saknar henne redan.Det var så himla tråkigt att säga hejdå till henne.Hoppas du får det underbart i Paris Diana! 
 
Men nu e han som min! lill bebbe! så idag så ska jag rida eller gå en lång promenad men han! får se lite.Men jag tänkte fota lite bilder på allt möjligt! är hos mamma nu så det e ju inte bästa internet så vi får se om många bilder vi laddas upp.Så vi kan väll säga att ni kan få lite nya bilder om internet vill sammarbeta med mig! men vi hörs♥
Glöm inte att ladda kameran Clara,glöm inte det.....haha!
Har gjort den här↑
 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

Grattis i förskott :)

Svar: Åh tack så jätte mycket! Vad glad jag blir:D
Välkomna ♡

2013-08-14 @ 15:46:00
URL: http://evelinas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0