Ladda ner bilder i kväll

Hej hopp! :D
Ikväll kommer pappa hem med sin dator och sånt, så då ska ni få inlägg och bilder så att det ryker om det! ;) men kan passa på och berätta om igår och i förrgår.

I förrgår skulle jag rida Ania, men när jag skulle kratsa hovarna så var hon sej inte lik.. När jag tog den fjärde hoven och skulle kratsa den så skulle hon lägga sig och vila. Det visade sig att hon stod och sov! ;D Jag testa och flaxa med armarna för att se om det var någe eller om hon vakna. Men hon stod helt stilla och då tog mamma fram godis ur fickan och då vaknade hon. Haha allt går med godis och god mat! Sen tog vi en tur runt Skallerud och då var hon lite envis och skulle stanna och stegra, men allt hjälper när man är envisare, hahahaha! Hon var jätte fin, även fast jag inte ställde några stora krav! :D Älskar min häst nu! :* <3
När vi kom tillbaka fick hon äta och smaka knäckebröd :* Hon verkade tycka det var bra att vi hade kommit hem:* Hon sken upp när vi hämtade henne i hagen och hon verkar ha saknat oss:*

Igår var jag med Cina och Julia. Vi såg på 1 skräck film och den 2:a skräckfilmen såg bara jag och Cina, as läskiga båda två0_0 Den ena handlade om att det var en familj på ett hotell. Alla blev knäppa och sånt. Den andra handlade om att en människa/ monster vandrade i väggar och tog hand om stulna barn, som hon senare skulle hoppa från en klippa med.

Den första filmen kommer inte jag ihåg vad den hette, men den andra hette MAMA...

Sen gick vi ut i skogen och fota ink. till stallet. :D Minta, Fiona, Ania och Pålle undrade säkert vad vi hölls med, haha! :D Vi fick bort jätte spindeln! :D Awsome:D
/ Elina❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0