Lite snabbt nu på kvällskvisten!

Hej alla läsare! jag var tvungen verkligen att  komma in och säga hej till er.Det är ni värda! men det blir lite snabbt så det är väll bara att sätta fart!
 
Idag så kom farmor och frafar och kusinen för att fira oss idag.Men jag fyller år nästa vecka! men jag fick det jag har önskat mig! en kamera:D glad tjej här.Så det kommer imrgon.Wiiiiii! nu ni.Bloggen kommer bli helt annat! nu kommer det komma mycket mer bilder.Och filmer som jag gör själv.Just nu laddas den upp! men jag får inte och glömma att säga att jag fick pengar av kusinen.Tack! 
Det tar väldigt långtid för filmen att ladda upp.Men det känns ju nu som jag har mer koll nu på allt.Filmer,kameran plus dubbelt så mycket mer bilder! men nu ska jag se om denna film blir klar snart.Men vi hörs imorgon då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0