Min dag!

Hej alla! Idag är det ju min dag,haha! Och tack alla som har grattat mig på Facebook och Instagram och allt möjligt! Tack så jätte mycket verkligen! Idag så ska pappa och jag åka till Marieberg och äta lunch där.Sen åker jag hem till mamma och då ska jag rida ett dressyr pass på Knut.Igår hoppade jag och hade bommar och han var riktigt duktig min lilla bebis! Cajsa ska även fota lite.Men bilderna kommer nog upp nästa vecka för det är ju så dåligt internet! Men nu ska jag njuta av min dag! Ni får ha en underbar dag alla goa bloggläsare! Ni är underbara<3
//Clara J


Kommentarer
Postat av: Nora Bååth

DÅ ska jag inte vara sämre, GRATTIS!! :D

Svar: Tack så mycket:D
Välkomna ♡

2013-08-16 @ 18:46:29
URL: http://norabaath.horseworld.se
Postat av: Annie

Grattis clara!

Svar: Tack så jätte mycket! <3
Välkomna ♡

2013-08-17 @ 20:49:36
Postat av: Emelie

HURRA HURRA HURRA I EFTERSKOTT.

Svar: Hihi tack så jätte mycket! Ni är så himla snälla!
Välkomna ♡

2013-08-17 @ 20:49:58
Postat av: Olivia

Hoppas du hade en bra dag <3

Svar: Åh,ja det hade jag verkligen! <3
Välkomna ♡

2013-08-17 @ 20:50:20
Postat av: Anna Johansson

Jätte fin blogg! Alltid lika roligt att kolla in här!
Kram Anna :)

Svar: Åh,tack! Vad glad jag blir:D
Välkomna ♡

2013-08-19 @ 15:03:44
URL: http://Avana.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0