På G igen! :)

Hej!
Nu är jag på G igen, efter allt väntade fick jag äntligen låna datorn... :)
 
Nu tänkte jag börja med vägen till Oliver!
Jag och mamma skulle äntligen få träffa min lilla Oliver! Jag vet inte hur länge jag väntade efter beskedet att jag äntligen skulle få träffa honom! Vägen till honom var lång och trälig, t.ex. Så fick vi åka upp för en brant backe o vi såg säker 10-20 sjöar. Jag trodde att vi aldrig skulle komma dit! När vi var i Ljusdal åt vi på Sibylla, ett ställe ni borde prova asså! Det var as gott! Men i alla fall efter vi åt åkte vi vidare och vilket krångligt område! Men när vi var där såg vi inte Oliver och trodde vi åkt fel! Men då kom hon och vi prata en stund och gick sedan till Oliver. Snacka om att han såg ut att trivas!!! Han såg underbar ut även fast han är hela 18 år gammal!
Lite bilder:
Fler bilder och inlägg kmr! Hej då så länge! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0