Saknad/drar igång bloggen på min sida

Hejsan!
Nu är jag tillbaka och med det vill jag bara säga att dem kommentarer Clara fått har hon förtjänat! Eller hur? 
Jag har varit och gjort massa skoj som jag vill dela med mig till er, bland annat så fick jag träffa en speciell häst! Kan ni gissa? Jo Oliver, min första ponny, men här kommer första inlägget.
 
Vi började semestern i Leksand. Där gjorde vi inte så mkt eftersom det inte fanns så mkt att göra. När jag hade riktigt tråkigt, gick jag antingen och fotade med kameran eller mobilen, kunde oxå plocka hallon och blåbär. 
När vi skulle äta kvällsmat en dag, kom en vildkatt och tiggde mat. Vi hade nästan ätit klart, då fick den mat i en tallrik. När vi sedan gick in hoppade den upp på bordet och började äta på annat. 
2:a inlägget! 
Emil provade sin utrustning
Jag tog bilder när han åkte skridskor, kommentera om ni vill se bilderna.
 
3:e inlägget och mer kommer imorn ses då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0