Dagen! Grattis Elina!

 
Hej allihopa! Glöm inte och gratta Elina,för det var hennes dag idag.Ett stort grattis till henne! 
 
Men nu tänkte jag berätta om ridpasset.
Det vart lite ändrade planer så att säga.Det vart lite hoppning istället.Jag vart så hopp sugen! Så jag tog fram lite hinder.Målade även bommarna! Vill ni ha bild på det? Kan få det imorgon.Men jag började värma upp ute.Och han var väll rätt duktig.Lite seg! Men sen hick gick det bra.Sen gick jag in på banan.Och han var duktig! Formen klickade verkligen.Jag började med och travade över lite bommar med en halt efter.Och det gick väll sådär.Men jag körde det typ 4 gånger.Sen höjde vi upp det till ett kryss! Och det gick jätte bra.Sen ett räcke,och han hoppar så himla tidigt.Han blir så stark mot hindret.Haha! Busponny.Men jag tycker det gick bra idag.Sen efter promenerade jag Alfons.Verkligen en jätte mysig promenad.Körde lite trick med han.Och han är verkligen jätte duktig.Kan visa er nån gång med en film.Men en super mysig dag verkligen.Imorgon så kommer jag promenera Alfons som idag fast lite längre.Och köra hans trick,hihi! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack!❤

2013-07-17 @ 14:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0