Dressyrträning,och lite annat!

Hej allihopa.Nu är jag hos pappa,och gissa? internet,haha! äntligen kan man verkligen lägga upp mycket bilder.Och mobilblogga,då & då.Men mycket dator.Men nu ska jag komma till sak.
 
Dressyrträningen då! verkligen jätte kul var det.Verkligen! Erika var en grym tränare.Har aldrig tränat för henne,och hon var verkligen jätte duktig.Ska fortsätta träna för henne.Man går ju aldrig på träningar eller så,men det ska bli ofta! det är så bra när det är bara att rida dit till Lindhstallet som jag var.Och det är verkligen jätte bra.Men hon förklarade jätte bra också.Mycket ytter skänkel skulle jag tänka på.Och mycket stadig ytter tygel.Och bra framot bjudning.Det måste jag tänka på.Att han går framot när jag vill,och inte hur han vill.Asså jag vill bara dit och träna igen.Så himla kul.Man är ju aldrig på träningar.Och det här var faktiskt Knut och min första träning tillsammans.Och det var en grym första träning.
 
Imorgon drar bilen till Skagen.Vi ska hälsa på vår farmor syster.Och stranden.......helt underbar.Kommer bli super kul.Och dom har skaffat en ny hund.Så ska bli kul att hälsa på henne.Ronja heter hunden.Sen så blir det självklart kantarell plockning som är lite sisådär.Visst,det är kul när man hittar mycket men annars är det väll inte så himlans kul.Men sist vi var där så hittade vi flera påsar med kantareller.Men nu ska jag titta lite på film och göra lite tidsinsställda till er.Nu är vi igång igen med bra uppdatering.Vi vill ju satsa på denna blogg.Så nu kör vi! 1 2 3 kör
Hörs imorgon! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0