Förlåt,förlåt

Hej alla! jag ber om usäkt för den dåliga uppdateringen.Men nu sätter vi igång igen.Åker till pappa imorgon så då blir det mycket bättre internet.Så då blir det också mycket bättre uppdatering.
 
Men nu ska jag skriva det jag skulle.Oj oj oj! ganska mycket saker.Men vi kan börja med att igår så tog vi bilder när jag red.Och så bra har det aldrig gått.Jag bara sattt och skrattade när jag red.Han var så himla fin.Det gick så bra så jag nästan börja gråta,haha.Nejmen på riktigt gick det jääääääääääätte bra.Åh,jag är helt sprallig! hihi,det gick så bra.
Bästa ponnyn i hela väääääärlden!
 
Nästa sak är att jag har köpt nya ridstövlar.Gissa priset??? haha,skoja! nejmen jag kan reriöst säga det.Eftersom det var rea, 50% rabatt så kostade ridstövlarna 330 kr typ.Jag svimma seriöst.Haha! nej.Men så billiga.Och bild kan ni få på dom.Och sen har jag också färgat håret.Rosa! haha skoja! bild kan ni också få nån gång.
 
Men sen idag kommer DIANA!!!!!!! det är en kompis till mig och Cajsa.Men hon ska faktiskt lämna sin häst hos oss.Pricken! ska bli jätte kul.Jätte skoj verkligen!
 
Och så blir det träning imorgon.Längtar! det kommer också bli jätte skoj! livet är helt underbart <3
Mer bilder får ni nästa vecka,då internet är segt just nu.Så det tar jätte långtid för att ladda upp bilderna.
/clara
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa - en satsande ryttare

Nu är Veckans blogg avslutad. Kika in och se om du blev en av dom tre vinnarna & glöm inte anmäla dig igen :)
http://therider.horseworld.se/2013/07/07/vinnarna-i-veckans-blogg-ny-omgang/#respond
Kraam

2013-07-07 @ 20:43:38
URL: http://therider.horseworld.se/
Postat av: Anonym

Så klart dom var billiga det är inte äkta läder!!;)

Svar: Det är väl klart jag vet det!!
Välkomna ♡

2013-07-09 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0