Godmorgon världen! ganska viktigt inlägg,så läääääs!

Hej alla bloggläsare.Idag blir det ju en foto dag.Kommer bli super skoj! ska ha på mig en fin klänning.Sen när vi har fotat sommar bilderna blir det tränings bilder.Så hon ska fota oss när jag rider.Så jag får byta om i stallet,haha! men det var det.Undra vad jag ska ha för outfit.....
 
Elina och jag har sagt så här att dom som kommenterar och skriver sitt blogg namn.Får en länk av oss.Vi kör så lite nu i början.Men vi kommer ha så ett tag nu tror jag.Och de som inte har nån blogg eller så får gärna också om den vill synas på bloggen.Jätte kul om ni ville det.Så ni också får chansen att synas lite här i bloggvärlden.Men det var det jag ville säga just nu! ni får ha en jätte mysig och rolig Onsdag så hörs vi.
Puss & kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0