Hej bloggen!

Igår så red vi ju Islandhästar hos mormor och morfars grannar och det var så jäkla kul! Shit,haha! 2 timmar red vi.Och jag hade en häst som hette Tyr! Och när vi galopperade så var det ju ingen vanlig galopp utan det var typ så snabbt som en galopp tävling,haha! Nästan.Men hon sa: nu är det grönt kort för att kunna galoppera om varandra och vi bara busade och hade super skoj.Och det gick så snabbt så det skvätte stenar i ansiktet.Och vi red om varandra som en tävling.Och vi ed i skogen! Mysigt var det!

Idag så ska jag rida ett Dressyrpass på min älskling! Och Alfons får vila tills hovis kommer! För han har ju tappat en sko fram.Annars skulle jag ut i skogen och busa med han.Men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0