Helgen!

Hej allihopa! hoppas allt bra? själv mår jag toppen.Hurni,3 veckor kvar tills skolan börjar.Iallafall för mig.Allt har gått för snabbt.För snabbt.Men som de sägs så går tiden fort när man har roligt.
Men jag tänkte berätta lite om vad som har hänt i helgen.Gröna Lund!
 
Japp! Gröna Lund.Det kan man säga med 3 meningar.1....mycket folk....2......sjukt kul.....3.....kaos!
haha,typ så! iallafall i Lördags så tycker jag det var rent ut sagt lite mini "kaos" haha.Men specisellt när det är sommarkrysset ju! och på den nya karusellen som heter ,som Eclipse som är 120 m hög .....:O skulle åka den! hade bestämmt mig redan hemma att den kör jag på! men när vi kom dit var det 70 miuters kö.Och där vill man ju inte direkt stå precis.Men jag tänkte ta den lite senare.Sen på kvällen när det nästan skulle stängas så tänkte vi   ,jaja det är väll inte så mycket kö nu när dom nästan ska stänga.Men då var den redan stängd.Så ja.....då vart jag riktigt besviken.Riktigt! men aja,sånt hender! får väll åka den "nästa" gång!
Men nu släpper vi denna karusellen! vi åkte massor med karuseller iallafall.Åker inte rabbla upp alla! men mycket kan jag säga.Sen kl 20.00 så började ju sommarkrysset! och vi tittade självklart på det.Vart med i tv.Haha!
men det var grymma artister verkligen! Ansiktet var grymma! Nanne  var också grym.Med dom där höga klackarna hoppar hon runt och dansar i.Skulle bryta fötterna av mig om jag gjorde det! men Ulrik var också bra.
Och sen Anton Ewald var ju så grym! snygg också,hehe! men allihopa var verkligen super bra.Det rocka fett! haha.men tur att vi var där när det var så bra artister också!
 
Såg ridande polisier när vi hade kommit fram i stockholm.
Anton Ewald↑
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0