Hemma träning efter 6 dagars vila!❤

Hejsan! 
Detta inlägg skulle kommit igår, men var trött. Sprang 5km igår och cykla hem och till stallet. 
Träningen på ridbanan:

Jag red ju Ania igår. Hon har vilat 6 dagar så jag trodde hon skulle stå imot och vara trälig och envis, men tvärtom! Hon var helt fantastisk! Hon gjorde längningar som om hon aldrig förr har gjort det!❤ Älskar dig Ania❤ Vi bjuder på lite bilder normala/onormala haha❤ Såg inklusive många djur oxå igår(räv,orm,ladusvala,hare och såklart hästar❤) Ni ska få bilder på alla djur utom räven, för den var omöjlig att fota:(❤
Haren
 
Inte de bästa bilderna;)
Ormen
 
Bättre bild!❤ Det är en huggorm*_*
Ladusvala
 
De är asläskiga men endå fina!❤ En höll på och åka rätt in i mig så jag blev lite rädd❤
5km
 Bilder på mig och Ania❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0