Lite prat med er!

Hej! statistien går bara sämre och sämre.Men jag förstår det.Bloggen har blivit lite halv "död" typ.Men vi ska bättra oss lite.Hoppas ni också vill fortsätta följa oss.Men ahh.Typ det bara!
 
På måndag blir det Erika träning! dressyr.Riktigt kul ska det bli.Är såååå taggad.Verkligen! men nu ska jag väll typ inte göra nått mer.Juste! var på Hööks idag också.Bild kommer imorgon på vad jag köpte.Och jag betalar själv om ni undrar.Så ni inte bara typ: men gud vad mycket saker hon får.Foto dag imorgon.Så japp! kommer bli grymt.Bilder kommer såklart om internet vill sammarbeta med mig.Hästarna fick vila idag,för vi håller på och städar massor i stallet lite så klockan vart jätte mycket till slut.Så dom fick vila.Hörs imorgon.Jag tror Elina skulle skriva nåt,så stanna kvar på bloggen;)  om det är nåt eller så är det bara att kommentera.Men det vet ni hoppas jag! hööööörs <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0