Lite sent,men vem bryr sig! Haha

Hej alla! Ha!!!! Nu sa jag inte hej allihopa! Mohaha,dä ni! Haha,jag har verkligen torr humor.Men nu ska jag ta tag i det här inlägget!

Hej svejs! Hahahaha,vi tar om det!
Hej! Idag så red ju jag Knutiiis! Och öööjjjj säger jag bara.Shiiiiiit! :O vilken ponny.Jag gapade hela vägen hem! Seriöst! Hemåt! Ja då kan man ju såklart säga direkt att det blir spetsade öron,snygg hals,och benen! Shiiiiit! Han sträckte ut benen så lång det bara gick! Han skötte sig själv! Jag hade stadig tygel men inte gjorde nåt med skänkeln!
Inte det minsta lilla! Då kommer snygga benen fram! Min lilla prins.Men han har promenerat det senaste dagarna och vilade ju igår,så jag förstår att han vart så PIGG! Ni skulle vart me asså! Studsade som en studsboll! Men han var duktig,riktigt duktig! Här är lite bilder som jag tog lite med min bebis!

Och Alfons fick vila för han hade tappat en sko!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0