Ridpasset och annat!

Min kusin↑
Hej alla goa bloggläsare.Jag tänkte börja med och berätta om i helgen.
 
Som ni ser så har vi fixat om headern och grejat lite.Men ni ser på mobilen att där det är lite fakta om oss och så är på helt fel plats men på datorn är det inte så.Får väll se hur vi fixar det.Men nu kan jag börja med det jag skulle skriva om.I Lördags så åkte vi till vår faster och kusinen i stugan.Då jag hade hög feber kvällen innan men på Lördag morgon så mådde jag bättre en bäst,haha.Så vi åkte ut till sjön med deras båd och badade från båten.Men det var iallafall jätte kul.Sen så gjorde vi massa andra roliga saker.Jätte mysigt var det där borta.Vi sov också i vårt tält.
Sen idag så mår jag också jätte bra.Så jag kunde äntligen rida min älskling.Har ju varit sjuk sen i tisdags så har inte kunnat varit i stallet och ridi.Men jag tränade mycket,eller hela tiden på mycket halter och sånt.Så han skulle lyssna på mig.Och det gjorde väll han inte så jätte bra.Han var så himla pigg och att han skulle springa ifårn arbetet..Men på slutet så gick det rätt bra tycker jag.Han fatta galopp från skritt då jag ville.Och han lyssnade.Duktig pojke! men jag är rätt nöjd med dagens ridpass! vad har ni gjort idag?????
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0