Ridpasset

 
 
 Hej alla goa blogg läsare! idag så red jag ju till backarna och på dom fina gräsvägarna! och "OJ" vilken ponny.Galet fin! galet pigg! haha.Men jag kan börja med och breätta när jag jobbade han.Det mesta kändes det som han skötte det själv.Han var så himla mjuk i mun.Ruggit snygg var han! travade och galopperade sen och han hade en väldigt samlad och fin galopp.När jag kom fram till backarna så vart han galen på en gång.Vi var ju där förra sommaren också,så han kände på sig att det här är galet kul typ.Så han bjöd på några bock språng.Och håll på.Kastade sig framåt.Sparkade bak ut och typ gorde allt.Han bjöd också på som han brukar göra med att ställa sig lite fint.Haha! bus ponny.Skrittade upp i backarna först sen galopperade jag.Pigg ponny! men jag är så nöjd med dagens ridpass.Det gick riktigt bra.Efter det så promenerade jag Pricken! han var jätte duktig.Hörs imorgon på er<3
 
 
 
Dom här tjejerna får självklart en länk! och tack för dom fina kommentarerna.Betyder mycket! http://enewe.blogg.se/ http://sannas.horseworld.se/
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0