Sorry!

Hej allihopa! Förlåt för dålig uppdatering.Men har totalt inte orkat.Men jag gör ett snabbt nu.Är lite sugen på att blogga nu så jag passar på.Men idag red jag Knut och promenerade Alfons.Båda var jätte duktiga.Bara att Knut var lite okoncentrerad ibland.Men annars gick det bra.Jag red ett dressyrpass på gärdet.Galoppen var helt underbar.Kunde göra hur små volter som helst.Och underbar samlad galopp.Jag bara gapade av lycka.Så duktig ponny! Han har aldrig haft så samlad galopp utan att bryta av på en gång.Så duktig! 
 
Imorgon så går bilen mot Stockholm!
Grönan! + sommarkrysset på kvällen.Kommer bli så himla kul.Så inte bästa uppdateringen imorgon från mig.Men vi hörs nog med nåt inlägg imorgon.Ha det bra i så fall!    Dagens outfit!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg:)

Svar: Åh tack detsamma!❤
Välkomna ♡

2013-07-20 @ 19:47:26
URL: http://fridaaxelssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0