Sorry!

Hej! förlåt att jag inte skrev nåt igår kväll.Jag hade seriöst inte nån lust att fixa med datorn och blablabla.....
Aah,ni fattar nog.Men jag skriver det nu.
 
Igår så longerade jag Alfons och det gick väll kanska bra.Först så red lillsyrran på han.Hon bara skritta runt lite (hon är 3 år) men han var duktig och mini med,som jag kallar henne.Sen efter det så började jag ta ut han på linan.Och det fattade inte han först.Han visste inte vad han skulle göra,hehe! men sen gick det.Han fick trava lite och då var han riktigt slöööööööööö.Sen fick han trava över några bommar.Och det gick riktigt bra i början.Sen ställde jag upp ett mini hinder,typ 30 cm.Och då stannade han.Jag körde tills han hoppade över det.För han lyssnade inte bra på mig iallafall.Men sen tog han ett stort skutt och flög över det.Haha! söt ponny! men jag har tuvär inga nya bilder.Men ni får en annan på han.
 
Men idag ska jag rida ett dressyrpass på Knut! då ska Cajsa fota mig och Knut.Först så ska vi ta lite fina sommar bilder.Så  nya bilder kommer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0