Svar från frågestunden på min gamla blogg

Hej! jag tänkte svara på frågestunden på min gamla blogg.Mywhitepony.horseworld.se 
Men hoppas ni läser detta nu.Ni kanske inte läser denna blogg eller så ni som frågde frågorna.Men jag svara en då.
Frågerna och svaren↓↓
 
 
 
Hur länge hade ni tänkt ha knut? Vi vet inte säkert än, det får framtiden avgöra!

Favorit låt? Jag har 3 favorit låtar! am i wrong,wake me up & fail.

Godis/chips?

Rosa/blå? 

Gina tricot/hm? 

Knut/Alfons? jag har känt Knut mycket längre.Lite mer över 1 år nu.Och jag vet ju mer om han och så.Men Alfons är världen snällaste och busigaste kompisen.Men jag har ju inte känt han lika länge.Så jag säger Knut!

1 bästavän/100 vänner?

Blogg.se/horseworld.se?

Vilken favorit smak på ben&jerrys? jag har bara ätit Half baked!

Vad heter första kille du blev kär i?  asså jag har väll varit kär i nån,någon gång.Men jag tänker inte säga vilken.Men jag är liksom inte en sån här som bara,OMG vilken snygg kille.Utan jag bryr mig inte om sånt riktigt nu.

Om du fick ta med dig tre saker till en öde Ö,vad skulle du tagit med då? vet faktiskt inte

Vad tänker du på? (just nu)  att jag vill bli helt frisk

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0