Tankar

Många har bloggar.Många försöker lyckas.Många kämpar för att komma numer 1.Många lyckas.Många lyckas inte men kämpar en då.
 
Det är så.Precis! många lyckas medans det andra inte.Och för mig är det för det mesta en dagbok som är super kul att andra vill läsa mitt liv.Det är många som har blogg för att bli känd tillexempel.Jag bloggar för jag tycker det är kul.Och vill dela med mig av mina tankar kring detta.Och såklart man vill lyckas och bli numer 1.Men vad gör! bara bli känd liksom.Jag skaffade blogg för att många andra hade det och jag ville ha det som en dagbok.Och få kommentarer,åsikter om allt.Det är sjukt kul.Men man vill ju alltid ha en bra statistik för att göra det bättre.Jag startade min första blogg och den hette http://mywhitepony.blogg.se/ och där startade mina "dagbok" som andra fick läsa.Jag ville lyckas.Ville komma numer 1. Vi kommer där vi kommer med vår blogg.Och det skulle vara sjukt kul om man var den där som fick mycket kommentarer.Statistiken var på topp! gulliga läsare.Skulle vara jätte kul! men det har vi.Super goa läsare.Men för mig är det som en bok om mitt liv med mina hästar och vardagen.Men för er som bestämer er för att skaffa blogg bara för att försöka bli känd.Kämpa och lyck till!  jag tänker inte ha en blogg för att bli känd liksom.Såklart jag vill lycaks.Men det först man tänker när man skaffar blogg är det inte att bara tänka att man blir känd.Känd är ett starkt ord! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

riktigt kloka tankar! kram på dig!

Svar: Åh,tack så jätte mycket! :)<3 kram på dig
Välkomna ♡

2013-07-26 @ 16:03:10
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: Sanna Bäckström

Grymt inlägg och bra skrivet! <3

Sv: Tack så jätte mycket!! :D

Svar: Åh,jätte kul att höra! Tack så mycket:)<3
Välkomna ♡

2013-07-26 @ 17:57:41
URL: http://sannas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0