Vill du ha ridstövlar?

Heeej!
Jag har olika tips på ridstövlar och vart man köper de som bäst och billigast. Vi kan börja med mina första läder ridstövlar! Jag hade ett par horse head jr ridstövlar förut. Jag tog hand om dem och så jätte ordentligt och sånt. Fast jag ville ha tretorn... De var ganska sköna. Nu ligger de bara eftersom jag upptäckte att de var försmå. Köpte de som nya på Hööks. 
Mina nuvarande ridstövlar är tretorn Falsterbo. Ni kanske tycker jag bara har dyra märkes saker, men jag köper de flesta begagnat.. Tretorn ridstövlarna är inte jätte billiga, nypris ligger på 5000kr.. Minga var begagnade och är nog det bästa köp jag gjort! Jag älskar dem, de sitter otroligt skönt på fötterna och de är dessutom vattentäta! De är lätta att sköta om oxå. I ❤ Tretorn Falsterbo! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0