Alla hästar som har varit hos oss tidigare

Jag tänkte berätta om alla hästar som har varit hos oss tidigare,och visa bilder på dom.
 
Alf! en spuper söt liten ponny som älskar att bråka till det lite för ryttaren.Han och jag är väldigt tajta.Vi vet typ allt om varandra.Han gillar och nafsas också,som han har gjort på mig 3 gånger.Och det vart inte små bett heller.Saknar dig!
 
Cindy! hon är en jätte söt lite tjej som älskar att springa snabbt.Hon har även tävlat i galopp tror jag.Hon älskar och mysa,och älskar barn.Hon kan man typ seriöst göra vad man vill med.Saknar dig!
Cindy och Alf↑
 
Red Cloud! han är så himla snäll,söt,snabb,älskar barn och helt underbar.Men just nu går han på dom evegt gröna ängarna.Saknar han jätte mycket.Men du är forfarande och kommer alltid vara en sor del av mitt hjärta.
 
Pricken! han är så söt och rolig.Älskar att pussas och en prickig ponny.Hihi!
Och han kommer även snart till oss.Hans ägare Diana är så himla snäll,och kommer till oss och hjälper oss om det skulle vara så.Hon är som en extra stora syster.Hennes blogg hittar ni på http://daprick.blogg.se/     saknar er!
 
Peter Pan! eller Peller som han kallas.Han är så himlan söt,älskar barn och bockar i bland i galoppen,haha! busponny.Han älskar och pussas och ska alltid vara med.Saknar dig också!
Det var alla hästar som har VARIT hos oss tidigare.Och Alf,Cindy,Knut,Red Cloud,Pelle kommer från en och samma ägare.Förutom Pricken då kommer från en och samma ägare.Och Alfons kommer inte heller från samma.Men hoppas ni gillade det inlägget.Det är bara att hojta till om ni vill ha fler bilder eller vill veta mer om hästarna.Men nu ska jag åka till vår pojkar.Dom står nog i hagen och väntar på oss,haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0