Dag 2

Hej! Jag orkade/hade fullt upp igår så bloggade inte. Men bloggar idag! 
 
Jag valde att bara hoppa. Jag vet inte hur högt det var men tror typ 90 cm på några enstaka hinder. Jag slarvade lite på första, för att jag inte hade så mkt fart i språnget. Hon rev då med sig ett hinder och blev rädd och vägra hoppa. Tillslut fick Eva (min tränare) lägga ner översta bommen och då hoppade hon. Jag fick starta banan efter att jag hoppat det nedlagda hindret. När jag hoppat över det la hon upp bommen och Ania hoppade över som om det inte hänt något! :) Sedan hjälpte jag andra så de blev klara innan lektion. Sen blev det kväll och vi lekte lite.. Tills klockan blev sent, då gick vi och la oss:) ! Det var en kortfattning av hela dagen.. /Elina❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback