Dag 3

Hej! Dag 3 på lägret fick jag och Ania rida markarbete och hoppning. På markarbetes passet fick vi: Rida över bommar på böjt spår i trav och skritt, det gick bra men hon gled in innanför bommarna åt högervarv så tryckte och höll imot, då blev det kanon. Hon tryckte sig utåt i vänstervarv så tryckte och höll imot, då blev det oxå bra:) Sedan red vi imellan två bommar och innan skulle man flytta med ena skänkeln. När man ridit igenom fick man flytta igen, vi byte varv och sånt! Sen efter ett tag fick vi göra samma sak i galopp, i båda varven.
Efter passet var det Lunch, jag var jätte hungrig! På hopp passet fick vi: Värma upp på saker vi ska träna på och tänka extra mkt på. Sen började vi värma upp på ett hinder, hon öka jätte mkt:D Vi fick sedan säga vilken höjd vi skulle hoppa och jag valde 70cm, men när jag såg hindrena ångrade jag mig och valde 80cm. Jag fick prova hoppa kombinationen några ggr sen började jag banan. Hon hoppade jätte fint!:) Vi gjorde noggranna vägar. Hon rev vattenmattan pga hon var trött... Hoppas det fortsätter såhär!
src="https://cdn2.cdnme.se/4182386/6-3/image_51c45d8ce087c3206b3ae22b.jpg" data-oid="51c45d8ce087c3206b3ae22b" class="image" />
/Elina❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0