Om mig och ponnysarna!

Hej! först tänkte jag säga att det är jätte kul att ha skapat denna blogg med Elina.Det kommer verkligen bli super skoj! men jag tänkte berätta lite om mig så ni lär känna mig lite.
 
Jag: Mitt namn är Clara Jennefors och är 11 somrar.Fyller 12 år i augusti detta år.Jag älskar hästar över allt annat.Det är mitt liv! just nu har jag skilda föräldrar.Så jag och min syrra bor hos pappa varannan vecka och hos mamma varannan vecka.Jag är snäll och väldigt sprallig och väldigt prat glad.
 
Knut: Just nu har jag en foderponny vid namn Knut.Han är född 1997 och är en korsningsponny. Han är en c-ponny.Han är en sprallig och mycket glad ponny.Jag rider han varannan dag för jag och min syrra har han typ tillsammans på foder.Så varannan dag rider hon honom och varannan dag rider jag honom.
 
Alfons: Lilla Alfons också,han får vi inte glömma,hihi! han lånar vi som sälskap åt Knut så inte han ska vara själv.Han rider jag även också varannan dag.Han är en shettlandsponny och är 24 år.Men det kan man VERKLIGEN inte tro! han är så himla pigg och glad och älskar verkligen att springa.
 
Men det var lite om mig och ponnysarna.Hoppas just du vill följa mig och Elinas resa på denna blogg.
 
                        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0