Presentationen

Hej! Känner att jag har tid att presentera mig nu!;) Jag heter Elina Skoglund och är född 16 juli 2000. Blir alltså 13år i år. Jag har en mamma och en pappa som heter Peter och Camilla Skoglund. Har oxå två små bröder vid namn Emil och Elias Skoglund. Mina fritids intressen är ridning, spela handboll och vara med kompisar. Jag har en egen häst som heter Ania. Henne hoppar jag med och rider dressyr. Har tävlat några ggr. Hon ser ut så här:
Hon är min andra häst:) hon är född 2003 och är en polsk imp. Min första häst heter Oliver och har flyttat ifrån oss! Han är en VÄLDIGT vit b-ponny. Han är född 20 maj 1995. Han är en Welsh mountain. Han ser ut såhär:
Gamla bilder, men om du vill se fler underbara bilder gå in på min gamla blogg www.elinaocholiver.blogg.se Ja, mer kan jag nog inte säga om mig:) /Elina❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0