Provat ny sadel!

Hej! kl 11 gick jag ut på förmiddagen för att Diana kom för att hjälpa oss med en sadel igen som vi hade tagt hem och fått provat,En skit skit snygg dressyrsadel.Shit! verkligen jätte fin.Men vi testade den och så.Sen så red jag i den och det kändes jätte bra.Men den åkte fram lite när man red.Så vi testade med en pad också.Och då åkte det inte fram lika mycket.Men Diana sa att vi skulle leta efter en fårskinnspad istället för min jag har.Så vi letar efter en annan pad.Men när jag red så tyckte jag han kändes helt avslappnad,som vanligt.Lugn! men jag travade och galopperade och hoppade två skutt för att sen om den åkte fram och det gjorde det.Men då hade jag ingen pad under.Men han var mjuk och fin i formen som han brukar tycker jag.Galoppen var han lite seg i.Han ville inte fatta höger galopp.Jag var vädigt bestämmd .Men efter ett tag lyssnade han på mig.Men jag tyckte det gick bra idag.Snart så ska jag ut i stallet igen för att tvätta hans ben.Hehe!
Hörs sen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0