Tisdag!

Hej! Tänkte bara hoppa in och säga hej till er.Ska ta fram datorn snart och skriva lite tidsinställda till er.Men ska ut till stallet lite senare.Men jag tänkte berätta om ridpasset igår.Det gick super bra.Verkligen! Diana kom,en kompis till min syrra och mig.Hon var här för vi skulle testa en ny sadel men den satt Inge vidare.Så hon hjälpte oss med det.För Knut behöver en ny sadel.Men vi har letat efter en hoppsadel men nu har vi bestämt oss för en dressyrsadel istället.För dressyren går bättre och bättre för varje gång.Så då blir det ju roligare och roligare för varje gång.Så dressyren är nått jag har fastnat för,och satsar på.Men hoppning är också min bästa sida.Men dressyr är så himlans SKOJ! Och hoppning,haha! Men Diana tog även jätte fina kort på mig och Knut igår.Så bilderna kommer i kväll tror jag! Men japp.Han var mycket mjuk i formen i och lyssnade väldigt bra.Och det är så kul när det går så bra.Jätte! Men idag så ska jag rida ut på lilla Alfons.För min syrra ska rida Knut.Men berättar om ridpasset i kväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0